Процедурна генерація в гейм-дизайні
На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.
У збірнику представлені статті різних авторів, які висвітлюють тему процедурної генерації як методу побудови сюжету, створення персонажів і діалогів у відеоіграх.
Ігри - це інтерактивний вид мистецтва, який передбачає тісну взаємодію авторів, гравців і комп'ютера як засобу генерування об'єктів і сюжетних ходів. У своїх статтях відомі розробники комп'ютерних ігор описують інструменти побудови ігрового світу, створення характерів, тим і загальної атмосфери, приводячи в приклад власні проекти і розповідаючи про те, як долалися труднощі в роботі над ними.
Видання призначене для розробників комп'ютерних ігор, які прагнуть створювати унікальні проекти з вражаючим дизайном, надовго захоплюють користувачів.
Виробник | ДМК-Пресс |
Жанр | Графіка і дизайн |
Обкладинка | М'яка |
Кількість сторінок | 344 |
ISBN | 978-5-97060-860-9 |
Основні характеристики | |
Виробник | ДМК-Пресс |
Жанр | Графіка і дизайн |
Мова видання | Русский |
Мова оригіналу | Англійська |
Рік видання | 2020 |
Обкладинка | М'яка |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Відсутні |
Перекладач | М. С. Рижикова |
Формат | 70x90/16 |
Розмір | 220x160x20 мм |
Кількість сторінок | 344 |
ISBN | 978-5-97060-860-9 |
Розстрочка | Кредит, 4 місяці, 6 місяців, 8 місяців, 15 місяців, 25 місяців, 20 місяців, 36 місяців |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).