Алан Торн: Мистецтво створення сценаріїв в Unity
На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.
Практичні поради та прийоми створення ігор на професійному рівні в Unity!
Це просте і доступне керівництво, в якому ви знайдете корисні поради та сучасні прийоми програмування ігор на C # в Unity. Десять вичерпних глав книги містять практичні і наочні приклади творчого підходу до програмування на C # і створення комерційно успішних ігор професійного рівня.
Ви навчитеся наділяти ігрових персонажів вражаючим штучним інтелектом, налаштовувати камери для створення ефектів постобробки і управляти сценою, спираючись на розуміння компонентної архітектури. Крім того, ви познайомитеся з класами .NET, що дозволяють підвищити надійність програм, побачите, як обробляти набори даних, такі як файли CSV, і як створювати складні запити до даних. Прочитавши цю книгу до кінця, ви станете сильним розробником Unity, озброєним безліччю інструментів і прийомів швидкої та ефективної розробки комерційних ігор.
Книга насамперед адресована студентам, викладачам і фахівцям, знайомим з Unity, а також з основами програмування. Неважливо, як давно ви знайомі з Unity, в цій книзі ви знайдете важливу і корисну інформацію, яка допоможе вам ефективно налагодити процес створення ігор.
В цій книзі ви:
познайомитеся з основними поняттями мови C #, такими як наслідування класів, інтерфейси, Сінглтон і статичні об'єкти;
навчитеся наділяти ігрових персонажів ефективним штучним інтелектом;
дізнаєтеся, як застосовувати прийоми подієвого програмування для оптимізації програм;
придбаєте навички налагодження коду та діагностування помилок;
досліджуєте практичні прийоми використання фреймворка Mono і бібліотеки Ling;
навчитеся налаштовувати зображення з камер і додавати ефекти постобробки;
дізнаєтеся, як визначати присутність об'єктів в полі зору і їх видимість, і познайомитеся з деякими іншими корисними алгоритмами;
познайомитеся з прийомами поліпшення якості коду, заснованими на таких поняттях, як атрибути.
Виробник | ДМК-Пресс |
Жанр | програмування |
Обкладинка | М'яка |
Автор | Алан Торн |
Кількість сторінок | 360 |
ISBN | 978-5-97060-718-3 |
Основні характеристики | |
Виробник | ДМК-Пресс |
Жанр | Програмування |
Мова видання | Русский |
Мова оригіналу | Англійська |
Рік видання | 2019 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | М'яка |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Чорно-білі |
Автор | Алан Торн |
Перекладач | Р. Н. Рагімов |
Формат | 60x90/16 |
Розмір | 205x140x20 мм |
Кількість сторінок | 360 |
ISBN | 978-5-97060-718-3 |
Розстрочка | Кредит, 4 місяці, 6 місяців, 8 місяців, 15 місяців, 25 місяців, 20 місяців, 36 місяців |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).