Кайлаш Ахірвар: Змагальний мережі. проекти
На жаль, на нашому сайті розрахуватися за книжки картою «єПідтримка» тимчасово неможливо.
У книзі представлені наскрізні проекти побудови породжуючих змагальних мереж (GAN), здатних до самонавчання.
Структура книги передбачає підвищення рівня складності від розділу до розділу. Читач дізнається про те, що таке змагальні мережі і як вони навчаються генерувати 3D-форми, створювати анімаційних персонажів і реалістичні фотозображення, перетворювати картини в фотографії і робити багато чого іншого.
Видання призначене для фахівців з даними і машинного навчання, а також для тих, кого цікавлять принципи роботи і перспективи розвитку штучного інтелекту.
Виробник | ДМК-Пресс |
Жанр | програмування |
Обкладинка | М'яка |
Автор | Кайлаш Ахірвар |
Кількість сторінок | 252 |
ISBN | 978-5-97060-783-1 |
Основні характеристики | |
Виробник | ДМК-Пресс |
Жанр | Програмування |
Мова видання | Русский |
Мова оригіналу | Англійська |
Рік видання | 2020 |
Вікове обмеження | 16+ |
Обкладинка | М'яка |
Тип паперу | Офсетний |
ілюстрації | Відсутні |
Автор | Кайлаш Ахірвар |
Перекладач | В. А. Яроцький |
Формат | 70х90 / 16 |
Розмір | 220x160x14 мм |
Кількість сторінок | 252 |
ISBN | 978-5-97060-783-1 |
Розстрочка | Кредит, 4 місяці, 6 місяців, 8 місяців, 15 місяців, 25 місяців, 20 місяців, 36 місяців |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником.
Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).